Sunday, November 29, 2009

GreaseMonkey

he3, ini mmng patut ada, script travian sama seperti plus mempunyai ciri2 dan fungsi yg lebih bagus dri plus.

apa itu script

apa itu plus

Ciri-ciri Travian Plus

Pusingan menunggu untuk pembinaan
Pusingan menunggu untuk pembinaan Pusingan menunggu membolehkan anda berikan para pembina arahan seterusnya untuk meningkatkan atau melanjutkan bangunan kedua. Selepas menyiapkan tugasan pertama mereka akan berehat seketika (60s) dan akan mula menyambung arahan kedua

Pra-kiraan sumber
Pra-kiraan sumber Jika anda tidak cukup sumber untuk meningkatkan atau melanjutkan bangunan, anda dimaklumkan masa dan tarikh betul apabila anda akan mempunyai cukup sumber.

Peta lebih besar
Peta lebih besar Anda boleh membesarkan peta untuk mendapat keseluruhan yang lebih baik. Selain 7x7 medan anda boleh mempunyai peta 13x13 medan. Persekutuan-persekutuan lain yang bersekutu atau mempunyai pakatan tidak agresif (PTA) dengan anda ditunjukkan dalam warna-warna istimewa.

Fungsi arkib untuk laporan dan mesej
Fungsi arkib untuk laporan dan mesej Laporan dan mesej penting boleh diarkibkan dan boleh dicari dengan cepat. Tambahan pula, anda boleh memilih beberapa mesej atau laporan dan arkibkan atau padamkan mereka sekali.

Fungsi penyusunan untuk laporan dan mesej
Fungsi penyusunan untuk laporan dan mesej Dengan mengeklik "Terhantar" kepada jadual anda boleh terbalikkan susunan laporan dan mesej. Jika anda dapat banyak mesej sehari dan perlu mencari yang lebih lama anda mampu berbuat demikian dengan cepat dengan fungsi ini. Ia juga boleh digunakan dalam arkib.

Fungsi penyusunan untuk pasar
Fungsi penyusunan untuk pasar Untuk menggunakan pasar dengan lebih efisien, anda boleh menapis tawaran untuk sumber-sumber tertentu sahaja. Tambahan pula, anda boleh gunakan penapis nisbah untuk melihat tawaran 1:1 sahaja.

Auto-Siap
Auto-Siap Dengan menggunakan auto-siap anda boleh "menulis" nama seluruh kampung dengan menggunakan beberapa angka. Bergantung kepada kesukaan anda, anda boleh gunakan fungsi ini dalam mana-mana kombinasi untuk kampung-kampung sendiri, kampung ahli-ahli persekutuan atau kampung di sekeliling anda.

Penapis laporan
Penapis laporan Terima kasih kepada penapis laporan laporan yang tidak dikehendaki tentang transaksi pasar ialah masalah dahulu. Pergantung kepada kesukaan peribadi anda, anda boleh tutup laporan dengan senang berkaitan dagangan daripada/kepada kampung lain atau antara kampung anda sendiri.

Lanjutan simulator peperangan
Lanjutan simulator peperangan Anda boleh masukkan tahap senjata dan perisai pasukan anda dan musuh anda yang telah ditingkatkan di tukang besi atau atau di kilang perisai. Tambahan pula, anda boleh juga masukkan tahap istana, tembok dan populasi akaun yang terlibat.

Pautan terus yang boleh direka dengan bebas
Pautan terus yang boleh direka dengan bebas Terima kasih kepada pautan ini, anda boleh capai setiap halaman anda mahu dengan hanya satu klik. Hanya ciptakan pautan ke setiap destinasi anda mahu dan pergi terus ke keseluruhan persekutuan anda, ke berek anda atau ke percubaan 1:1 permintaan di pasar.

Statistik bergrafik
Statistik bergrafik Statistik ini menunjukkan anda kronologikal pembangunan akaun anda, cth. kedudukan, kekuatan askar anda atau pembangunan populasi anda.

Keseluruhan pusat kampung
Keseluruhan pusat kampung Sesiapa yang memerintah beberapa kampung mungkin senang terlupa sesuatu berlaku dalam negerinya: di manakah pasukan yang saya latih, adakah pekerja saya bekerja atau segelintir mereka malas, adakah saya kehilangan sumber kerana salah satu gudang tidak cukup besar? Hanya lihat keseluruhan pusat kampung anda dan anda boleh periksa semua kampung sekali. Jika anda mempunyai lebih satu kampung anda boleh capai keseluruhan pusat kampung dengan mengeklik "Kampung" di atas senarai kampung anda.

Pad Nota
Pad Nota Kertas dan pensil bukan selalu dalam tangan. Untuk pastikan tidak lupa perkara penting atau jika anda hanya mahu mengambil beberapa nota, guna sahaja buku nota.

Ciri-ciri Travian Gold

Bonus produksi untuk kayu
Bonus produksi untuk kayu Dengan kelebihan Emas semua produksi kayu kampung akan ditingkatkan sebanyak 25%.

Bonus tidak akan ditambahkan ke lapangan sumber tunggal tetapi ke jumlah produksi.

Bonus produksi untuk tanah liat
Bonus produksi untuk tanah liat Dengan kelebihan Emas semua produksi tanah liat kampung akan ditingkatkan sebanyak 25%.

Bonus tidak akan ditambahkan ke padang sumber tunggal tetapi ke jumlah produksi.

Bonus produksi untuk besi
Bonus produksi untuk besi Dengan kelebihan Emas semua produksi besi kampung akan ditingkatkan sebanyak 25%.

Bonus tidak akan ditambahkan ke padang sumber tunggal tetapi ke jumlah produksi

Bonus produksi untuk tanaman
Bonus produksi untuk tanaman Dengan kelebihan Emas semua produksi tanaman kampung akan ditingkatkan sebanyak 25%.

Bonus tidak akan ditambahkan ke padang sumber tunggal tetapi ke jumlah produksi

Bonus serangan
Bonus serangan Tingkatkan nilai serangan semua pasukan anda sebanyak 10%.

Bonus pertahanan
Bonus pertahanan Tingkatkan nilai pertahanan semua pasukan sebanyak 10% walaupun anda hantarkan mereka kampung asing.

Siapkan tempahan pembinaan & penyelidikan serta-merta.
Siapkan tempahan pembinaan & penyelidikan serta-merta. Dalam kampung ini, semua tempahan pembinaan dan penyelidikan dalam akademi serta tukang besi dan kilang perisai akan disiapkan serta-merta.

Bagaimanapun bangunan Residen dan Istana Serta kampung dengan dunia keajaiban di dalamnya terkecuali.

Pedagang NPC
Pedagang NPC Pedagang NPC akan tukarkan apa-apa amaun sumber dalam sebuah kampung dengan sumber-sumber lain dalam nisbah 1:1.


apa itu grease monkey







apa itu Travian Beyond ML & CN

0 comments:

Post a Comment

My status
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More